Mobile Marketing

>
Mobile Marketing

Marketing mobilny – staje się kluczową częścią reklamy w internecie. Obecnie „smartfonizacja” w
Polsce wynosi 58%. Ta wartość jest równoznaczna z tym, że dzisiaj w kieszeniach Polaków w wieku 15+ znajduje się niemal 19 milionów smartfonów. Wśród ogółu Polaków 15+ (a więc uwzględniając także osoby po 60. roku życia) odsetek tabletów wynosi 21%. Przeciętnie korzystanie ze smartfona zajmuje jego użytkownikom niecałe trzy godziny. Kobiety poświęcają mu mniej czasu niż mężczyźni. Mężczyźni mobilnie spędzają około 2,75 godziny dziennie, a kobiety w tygodniu – średnio 2,5 godziny dziennie.(raport Polska.Jest.Mobi.2015)

Mobile apps concept. Flat design vector illustration. Human hand with mobile phone, tablet, laptop and interface icons

Zalety reklamy mobilnej

[unordered_list style=”bullet”]

  • Możliwość precyzyjnego targetowania – wiek, płeć , wykształcenie, miasto, śr. dochód na użytkownika, model telefonu, operator, targetowanie behawioralne
  • Bardzo precyzyjna geolokalizacja bazująca na rozmieszczeniu stacji sieci telefonii komórkowej (BTS) i prostej triangulacji czy wykorzystaniu własnej infrastruktury Wi-Fi w punkcie sprzedaży.
  • Różnorodne sposoby dotarcia do Klienta – reklama banerowa na portalach/witrynach  mobilnych (onet, wp, gazeta) gdzie średnie CTR wynoszą ok. 3% (a więc są wyższe niż w tradycyjnej reklamie internetowej), reklama poprzez Google: na portalach/serwisach za pośrednictwem Google Display Network czy w aplikacjach mobilnych. Możemy także docierać do użytkowników bardziej „tradycyjnie”, poprzez SMS, MMS czy IVR (wiadomość głosowa)
  • Wysoka efektywność reklamy mobilnej

[/unordered_list]

 

Jeśli marketing mobilny jest tym czego potrzebujesz – zadzwoń lub napisz do nas!

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart