Sieć reklamowa Google to największa sieć reklamowa w Polsce oferuje wyświetlanie reklam graficznych, tekstowych i video w swojej sieci reklamowej. Możemy emitować reklamę na portalach horyzontalnych (Onet, Gazeta.pl. Interia, O2), popularne serwisy internetowe (NK, Pudelek), a także a także tysiące mniejszych serwisów z każdej branży. To doskonałe narzędzie do zbudowania wizerunku firmy i zwiększenia oglądalności strony WWW. Standardowo kampania rozliczana jest w modelu CPC (cost per click), jednakże istnieje możliwość rozliczania w modelu CPM (cost per mille), a koszt ten jest bardzo atrakcyjny cenowo, porównywalny do cen kampanii zasięgowych w innych sieciach reklamowych.
Korzyści z reklamy w Google Display Network
[unordered_list style=”bullet”]
- Wiele możliwości kierowania reklam:
– kontekstowo – system analizuje treść witryny pod kątem wybranych przez nas słów kluczowych i wyświetla reklamę obok treści nawiązujących do tych słów
– tematycznie – sieć reklamowa Google podzielona jest na dziesiątki kategorii, a w każdej z kategorii znajdują się strony odpowiadające dane tematyce
– behawioralnie – Google analizuje zachowania użytkowników, wpisywane przez nich hasła i na tej podstawie tworzy profile behawioralne. Istnieją setki profili, np. entuzjaści sportów motorowodnych czy pieczenia ciast - Mnogość formatów reklamowych – reklamy tekstowe i 8 formatów graficznych
- Darmowy Capping – Istnieje możliwość ustawienia ograniczenia wyświetleń danej reklamy jednemu użytkownikowi, bez dodatkowych opłat
- Remarketing – reklama kierowana do użytkowników, którzy odwiedzili naszą witrynę internetową lecz nie dokonali konwersji. Za pomocą sieci reklamowej Google możemy wyemitować im reklamę i skierować powtórnie na serwis internetowy.
[/unordered_list]
Więcej o remarketingu:
[unordered_list style=”bullet”]
[/unordered_list]
Jeśli jesteś zainteresowany reklamą w sieci Google – napisz do nas!